miércoles, 18 de octubre de 2017

ENTREVISTA A L' ÀVIA DE L' EVA

                         
1.   Proposta d’un menú: primer plat, segon plat i postre.
      Primer plat: sopa de fideus, segon plat: pollastre rostit i postre: arrós amb llet.

2.   Explica’m una de les receptes: ingredients i preparació.

3.   Saps dir-me el orígens d’aquesta recepta?
      Tots els plats són d´Extremadura. O sigui, els seus orígens eren d’altres llocs, però amb els
      fèiem amb els ingredients d’allà.

 4.   Com, quan i qui et va a ensenyar a fer aquesta recepta?
       La meva mare em feia aquest menú i quan em vaig fer més gran la meva mare em va
       ensenyar a fer-ho.

5    Quan vas aprendre a cuinar?
      Quan tenia 18 anys

6.   Utilitzaves els mateixos estris que avui en dia?
      Algunes coses, ja que tot s’ha anat modernitzant una mica i eren altres materials.

7.   Les receptes d’abans eren més elaborades que les de avui en dia?
      Sí, eren més elaborades, perquè abans tot era més natural. Ara tot es més artificial.

8.   Les cuines d´abans tenien tants electrodomèstics?
      No, a la meva cuina no havien tants electrodomèstics, ja que encara no existien.

 9.   Com conservàveu els aliments?
       Com no teníem nevera, anàvem cada dia a comprar, i si ens sobrava menjar, ho posàvem en
       un armari, menys quan era estiu, ja que no es conservaven bé per la calor.

10.  On anàveu a buscar aigua?
       Anàvem a un pou que estava a dos quilòmetres de casa meva. Anava caminant.

No hay comentarios.:

Publicar un comentario